Monday, November 5, 2012

Love Rain

assalamualiakum and hye...

story kali ni berkenaan ngn hujan ... erm kenap hujan ea? act sbb hujan la aku takbleh nk kuar arini .. nk drive pn susah... al maklumlah hujan lebat sgt ... sementara hujan tgh lebat ni baik aku post la drpd mengelamun sorng2... hehe.. ni la aku klau da boring sgt ... tengah berangan2 sambil tgk hujan teringat plk cerita korea... kisah love story yg terjalin ketika hujan dan sbb tu la dinamakan love rain...

Love Rain ni berkisah ttg percintaan zaman 70an dlu... apabila kite rse tu la cinta kita maka hujan pn akn mula turun... wahh , sweet sgt citer ni .. nak nangis pn ade gk bile tgk... citer ni pnoh dgn romantik... pelakon utama dia ialah jang geun seuk ang yoona(girl generation)... ok la aku pn tak tau nk mengarut ape lg ni .. hmm nmpknye hujan makin lebat ni and aku ambk keputusan tuk tido... tu lagi syok tgh2 sejuk2 time ni ...


annyeong semua...
gomapda...


ikhlas dari: shasya abd rahman


No comments:

Post a Comment