Sunday, November 4, 2012

SPM candidate

assalamualaikum n hye warga blogger...

smua tau esk adelah hari penting tuk adk2 yg berumur 17 thn .... ape lg klau bkn spm... wah, msty berdebar-debar kn.. semua prnh merasai saat itu... takterkecuali aku dlu ... 1st day exam spm, muke sume tkot2 dan tak sabar nk ambk pn .. aku plk muka penuh kesakitan n blur... hehe ... almaklum la bru lpas excident time tu... aku pn da tak ingat cmne aku excident tp yg aku tau aku trauma... ramai yg terfikir bleh ke aku jwb exam dgn time tu tanganku susah nk menulis.. huaaaa .. sedih lorh time tu tp pikir masa depan ambk gk ... hehe .. alhamdulillah akhirnya bleh jjwb gk ...


so kpd adik2ku , peringatan jaga la kesihatan n jaga diri tu elok2... minta allah permudahkansegala perjalanan kite nk menghadapi ujian.. insyaallah allah akan bantu pada yg benar... kpd junior2 ku di smk cheras jaya n smk saas n tak lupe gk bdak2 hostel saas ... akak rindu korng ... bace doa dlu sblm nk msk dewan k ... amin..

gomapda warga blogger...


ikhlas dari: shasya abd rahman..


No comments:

Post a Comment