Sunday, November 4, 2012

The New Again.....

hye semua... ni blog terbaru aku .. tak tau la da bape kali buat ... hehe .. arini aku nk story ckit psal diriku... namaa sebenarku ialah siti aisyah binti abd rahman ... korang bleh pnggil aku sha, shasya, isya ke...( janji ade name suda)hehe.. aku skrng berumur 20 thn dan masih single... kuikuikuii...

aku tak tau nk tulis pe psal backgrnd aku ni .. korng bleh tau aku ni jenis friendly.. semua org aku bleh msok... aku ni jenis yg suka berkwn.. tak kira la kau tu laki ke perempuan ke... whatever ... janji aku jaga diri aku, kau jga diri kau ... act, aku ni bdk lepasan stpm.... nak kate pandai tu tak tau la pandai ke tak ... biase2 je kot ... hobi aku klau kat rmh suka melalak... hehe... klau kt luar plk cuci2 mata lihat pemandangan yg indah( jgn pikir bkn2 k)huhu...

aku ni fanatik sgt ngn korea.. dari aku umo 8thn da giler sgt ngn korea smpi berangan nk g sne ... insyaallah mybe one day aku akn dtg ke korea... korang ckp je lagu terbaru korea ke citer terbaru korea ke, sume aku tau...( terasa bangge plk)....hahahaha...

aku pn tak tau nk mengarut ape lagi kt cni tp aku harap sgt penulisan ku ni ade gk org nk baca ... hahaha ... korang semua aku warga baru di blogger ni .. jgn lupa follow me back k ... yg follow aku tu aku akn follow blk ... same2 la kite follow2 back k ...



annyeong
gomapda warga blogger
sarangae ^_^



ikhlas dariku: shasya abd rahman

No comments:

Post a Comment