Sunday, November 4, 2012

Tomorrow adikku stpm

assalamualaikum n hye warga blogger yg cantik manis dan kacak bergaya...


wahhh, tak sangka adikku esk nk exam stpm ... msty ade yg pelik bile dgr esk stpm... ok utk pengetahuan korang, thn ni ade dua exam stpm akn dijalankan...(aik peliknya).. aku akn terangkan secara lebih detail lg... thn ni ade stpm terminal n stpm baharu... aik msty korang lg pening ni ... ok stpm terminal ialah stpm yg selalu bdak2 stpm dari dlu lagi ambk ... peperiksaan yg same .. stpm terminel adelah stpm terakhir utk thn ni... wow, msty best dak2 stpm yg lahir thn 1994 sbb diorg akn ambk stpm baharu... sng la korang ye... aku dlu da mcm org giler nk jwb ... hahaha .. aku syorkn sape yg nk ambk stpm tu kne berani ... kne yakin bleh bwk .. klau tak yakin jgn bwk .. bkn nk don kn adik2 semua tp tu ikot pengalaman aku ..

aku nk cerita plk exam stpm baharu ... stpm baharu ialah stpm yg bru ditubuhkan thn ni .. sistem pembelajaran mengikut semester... wahhh untung la korngkn ... nk tau sbb pe aku kate untung , sbb diorg study 2 3 bab je n kuar exam .. next semester plk tak pyah da study tu blk .. buku pon da bleh campak da .. hehe ... (adik2ku tak baik campak buku tau .. simpan buat collection).. hahaha... next semester diorg akn belajar bab lain ... korang sgt beruntung ... stpm baharu bg aku sgt sng sbb korang tak pyah nk bace buku2 tebal mcm akak n abg2 yg dlu ...

walau apapepun aku nk wish  gud luck tuk semua yg akn ambk exam terutama pada spm n stpm yg akn berlangsung esk 5/11/2012...

dan tuk stpm seterusnya plk pada 19/11/2012 hingga 12/12/2010... gud luck korang ... ni je peluang terakhir korang ... buat btol2 ... klau repeat blk da susah .... stpm ni bkn stpm mcm dlu .. bleh repeat2 again ...


gomapda warga blogger...


ikhlas dari: shasya abd rahman

No comments:

Post a Comment